Тиждень молодіжної книги. День другий
Медіа потужно й суперечливо впливають на розвиток та становлення особистості
молодого покоління, поступово перетворюючись з інертного чинника соціалізації на
провідний.
молодого покоління, поступово перетворюючись з інертного чинника соціалізації на
провідний.
Що робити, якщо відсутнє бажання вчитись? Саме гейміфікація допомагає нашій
молоді простіше сприймати навчання.
молоді простіше сприймати навчання.
Онлайн-ігри, вікторини, марафони та квести допомагають реалізувати творчий потенціал
юним особистостям. Діти із цікавістю виконують інтерактивні вправи та завдання, беруть
участь у веб-квестах, вчаться комунікативних навичок за допомогою інтерактивних служб.
Мережеві сервіси підвищують інтерес до читання, навчання, до здобуття нових знань та
практичного їх застосування, сприяють розвитку власних підходів до пошуку розв’язання
поставлених завдань.
юним особистостям. Діти із цікавістю виконують інтерактивні вправи та завдання, беруть
участь у веб-квестах, вчаться комунікативних навичок за допомогою інтерактивних служб.
Мережеві сервіси підвищують інтерес до читання, навчання, до здобуття нових знань та
практичного їх застосування, сприяють розвитку власних підходів до пошуку розв’язання
поставлених завдань.
Пропоную пограти в інтерактивну гру “Тиждень книги”
Виконайте всі вправи, які подано в даній колекції: https://learningapps.org/7350093
Семантичне значення слова інтерактивний походить від англійського слова «interact»,
де «inter» – взаємний, «act» – діяти. Отже інтерактивний – це здатність взаємодіяти в
режимі бесіди, діалогу з чимось (комп’ютером), або з кимось (людиною).
де «inter» – взаємний, «act» – діяти. Отже інтерактивний – це здатність взаємодіяти в
режимі бесіди, діалогу з чимось (комп’ютером), або з кимось (людиною).
До інтерактивних методів навчання відносять презентацію, евристичні бесіди, рольові
ігри, дискусії, «мозковий штурм», конкурси з практичними завданнями та їх подальше
обговорення, проектування бізнес планів, проектів, проведення творчих заходів,
використання мультимедійних комп’ютерних програм та залучення англомовних
спеціалістів.
ігри, дискусії, «мозковий штурм», конкурси з практичними завданнями та їх подальше
обговорення, проектування бізнес планів, проектів, проведення творчих заходів,
використання мультимедійних комп’ютерних програм та залучення англомовних
спеціалістів.
Гра – найбільш доступний для молоді вид діяльності, спосіб переробки отриманих із
зовнішнього світу вражень. У грі яскраво проявляються особливості мислення та уяви,
емоційність, активність, розвиваюча потреба в спілкуванні. Гра має велике значення
для розвитку особистості. Успіх навчальної гри визначається можливостями учасників,
а також віковими особливостями.
зовнішнього світу вражень. У грі яскраво проявляються особливості мислення та уяви,
емоційність, активність, розвиваюча потреба в спілкуванні. Гра має велике значення
для розвитку особистості. Успіх навчальної гри визначається можливостями учасників,
а також віковими особливостями.
Навчальна ділова гра має такі функції:
1. Розвиваюча – забезпечує під час навчальної діяльності розвиток творчого потенціалу
учнів, їх самостійності в оволодінні методами отримання необхідних знань.
учнів, їх самостійності в оволодінні методами отримання необхідних знань.
2. Комунікабельна – реалізується через організацію спілкування, регулювання
міжособистісних відносин, виникнення механізму саморегуляції поведінки.
міжособистісних відносин, виникнення механізму саморегуляції поведінки.
3.Активізуюча – передбачає стимулювання пізнавальних процесів, інтересів, потреб.
4.Інформаційна – проявляється у спрямованості змісту гри на соціальні, психологічні
та методичні проблеми.http://confesp.fl.kpi.ua/
та методичні проблеми.http://confesp.fl.kpi.ua/
Немає коментарів:
Дописати коментар