неділю, 7 грудня 2014 р.

«Планета здоров’я – планета людей»



Здоров’я – це головна цінність людини. Здорова дитина – це радість для батьків, а в майбутньому – повноцінний громадянин суспільства. За своє здоров’я ми відповідальні, перш за все перед собою.
  4 грудня  в рамках місячника пропаганди здорового способу життя у Білозерській районній бібліотеці пройшло засідання екологічного клубу «Джерельце» під назвою «Планета здоров’я – планета людей», організоване Білозерською районною стацією юних натуралістів та районною бібліотекою.
   Метою цього заходу стало розширення поняття молоді про здоровий спосіб життя; розвиток вміння розрізняти добрі і погані звички, передбачати наслідки, які вони ведуть за собою, щоб бути здоровими і життєрадісними; вироблення навичок правильної поведінки; виховати принциповість  та повагу до себе.      
  Мандри «Планетою здоров’я» почали з правил здорового способу життя, про які розповідали самі молодші вихованці гуртка «Природа крізь призму англійської мови».
           

Про користь правильного харчування повідали вихованці гуртка «Природа і фантазія».


Наступними темами стали погані звички – паління, вживання алкоголю, наркоманія та СНІД, про них розповідали вже більш досвідчені вихованці гуртків: «Зелений патруль» та «Біологія людини».



Виступи юних натуралістів супроводжувались відеороликами, які підготувала бібліотека, також на протязі всього засідання клубу для дітей були запропоновані ігри, вікторини.

 Молодь  постійно була в діалозі з ведучою Комишенко Л.М, вона вміло направляла розмову у потрібне русло, надавала можливість виказати думку усім присутнім.  Заключним етапом стало написання свого девізу здорового способу життя, щоб на «Планеті  здоров’я» жили щасливі діти.
Адже:
В здоровому тілі – здоровий дух!
Здорова людина – щаслива людина!
Здоров’я дитини – багатство родини!
Здоров’я народу – багатство  країни.

Немає коментарів:

Дописати коментар