вівторок, 17 січня 2017 р.

Здоров'я - найцінніший скарб

Головним скарбом життя є здоров'я,
і щоб його зберегти, потрібно багато знати.
                  Авіценна

   Здоров'я - це справжнє багатство, це дар космосу самій людині наявність якого ми з вами інколи ігноруємо. Чи будемо ми здорові, значною мірою залежить від нас. Дослідження вчених підтверджують, що серед чинників, від яких залежить здоров'я людини близько 50% припадає на спосіб життя, її ставлення до самої себе. Про це треба пам’ятати  щохвилини і щогодини.
 Отже, наше життя в наших руках.  Завдання нашої  бібліотеки - надати своїм користувачам інформацію про здоровий спосіб життя, про наслідки шкідливих звичок, щоб здоров'я молоді залишилося міцним на все їх подальше життя. З цією метою у бібліотеці був організований  стіл інформації  «Більше знаєш – менше ризикуєш». Інформаційні матеріали, книги, брошури, буклети, в простій і доступній формі пояснюють нам, як саме потрібно вести здоровий  спосіб життя.
 Бажаємо  всім міцного здоров'я. Бережіть, зміцнюйте його.


Немає коментарів:

Дописати коментар